4 czerwca 2014

Uwaga! Achtung! Attention!

Moi drodzy czytelnicy,
Mam Wam kochani do przekazania kilka bardzo ważnych informacji.
1. Jestem w liceum (dość wymagającym), a to oznacza, że mój czas jest ograniczony. Muszę przykładać się bardziej do nauki stąd mam mniej czasu na pisanie...
2. Koncept na to opowiadanie zrodził się, gdy byłam w drugiej klasie gimnazjum. Od tamtej pory wiele rzeczy się zmieniło. Stale myślę jak pokierować akcją, by fabuła była wciąż interesująca :)
3. Mój styl pisania nieco się zmienił i niekiedy ciężko mi się wpasować w konwencję SDALG. Mimo to staram się, by całość była spójna i sensowna.
4. Nie, nie wykręcam się od kontynuowania opowiadania. Chcę je skończyć, bo bardzo je polubiłam. Mnie również się ono podoba :)
5. Opowiadanie zostanie napisane do końca. Macie moje słowo.
6. Co do terminów... Musicie być wyrozumiali i cierpliwi, ponieważ koniec roku za pasem, a nauczyciele mają wtedy chorą potrzebę robienia sprawdzianów. Jednak niedługo wakacje, więc oznacza to więcej czasu dla mnie oraz laptopa :)
7. Jestem obecnie zajęta innymi projektami. Jeśli tylko macie ochotę na coś więcej z mojej strony dajcie znać :) prawdę mówiąc chętnie pokazałabym Wam swoje inne prace, ponieważ jesteście obiektywni i nie zadowoli Was byle co :)
8. Uwielbiam Was wszystkich i prędko chcę dopisać kolejne rozdziały.
9. Skomentujcie proszę ten post. Wyraźcie swoje zdanie na powyższe kwestie :)

Pozdrawiam,
Wasza Jul :*

2 komentarze:

  1. Hm... Ja zawsze lubiłam czytać Twoje twory, jest to ogromna przyjemność. Sama wiem doskonale, jak to jest być w liceum, gdzie każdy tydzień to osiem sprawdzianów i mało czasu dla siebie, więc łączę się! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj tak bez nadziei na lepszy dzień wchodzę na gogle+ i takie wieści! Łał! I wiesz, niedawno jeszcze raz przeczytałam Twoje opowiadanie od początku. Twój styl się zmienił... Jest teraz jeszcze bardziej genialny (polska języka być trudna)! Przy ostatnim wpisie już się wypowiedziałam, ale się powtórzę niczym moher, możesz się stoczyć na dno! I tak Cię przeczytam ^^ (oczywiście nie chodzi o to, że możesz). Ok, już nie piszę, bo jeszcze wyjdzie coś dziwnego. Już wyszło, a nie będę pogarszać sprawy.
    W każdym razie duuużo wolnego czasu Ci życzę i weny i czego sobie chcesz życzyć!

    OdpowiedzUsuń